Prodejce zajistí dodání Zboží ve spolupráci s přepravními společnostmi v termínu do dvou pracovních dnů od uzavření Smlouvy v případě dodání Zboží na území České republiky a v případě dodání Zboží na území Slovenské republiky do třech pracovních dnů od uzavření Smlouvy. Je-li Zboží hrazeno na základě zálohové faktury vystavené Prodejcem či bezhotovostním převodem na účet Prodejce, počíná lhůta k dodání Zboží plynout až od okamžiku, kdy Prodejce obdrží platbu ceny Zboží. V případě zásahu vyšší moci či výpadku informačního systému Prodejce nenese Prodejce odpovědnost za opožděné dodání Zboží. Zboží může být doručováno též na výdejní místo DPD Pickup, přičemž v tomto případě Zákazník vybere z konkrétního odběrného místa DPD Pickup.
Při doručování na adresu Zákazníka je cena dopravy po České republice 121,- Kč včetně DPH. V případě dopravy na Slovensko, je cena dopravy 4,80 EUR. Cena dopravy na odběrné místo DPD Pickup činí 65,- Kč včetně DPH. Zákazník bere na vědomí, že cena dopravy může být ujednána i v jiné výši, bude-li taková cena dopravy výslovně uvedena na E-shopu či jinak ujednána mezi Prodejcem a Zákazníkem.
Zákazníkovi nebude účtována cena za dopravu na adresu Zákazníka, bude-li cena Objednávky přesahovat částku pro ČR ve výši 1.500,- Kč bez DPH, pro SK ve výši 60 EUR, nebude-li na E-shopu uvedena minimální částka pro dopravu zdarma v jiné výši či nebude-li neúčtování ceny za dopravu mezi Prodejcem a Zákazníkem dohodnuto jiným způsobem.
Je-li Zboží doručováno na adresu Zákazníka, je umístěno za první uzamykatelné dveře. V případě zájmu Zákazníka na doručení Zboží Zákazníkovi na jiné než uvedené místo, bude účtována cena za dopravu ve výši dohodnuté mezi Prodejcem a Zákazníkem.
Zákazník je povinen Zboží podle možností prohlédnout co nejdříve po převzetí Zboží a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.
Nepřevezme-li Zákazník bezdůvodně Zboží, jedná se o porušení povinností ze Smlouvy a Prodejci náleží nárok na náhradu škody takto způsobené, kterou představují náklady vynaložené Prodejcem na dodání Zboží, a to zejména poštovné, manipulační poplatky, případně úplata za uskladnění Zboží. V případě, že je z důvodů na straně Zákazníka nutné Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, je Zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení Zboží.
Zákazník bere na vědomí, že zásilky se Zbožím, které obsahuje nebezpečné látky podléhající režimu přepravy nebezpečných věcí (ADR), musí být přepravovány dle platné legislativy a vztahují se ně speciální podmínky, které se mohou lišit od podmínek uvedených v těchto VOP.
Zákazník bude o přibližném čase doručení objednaného Zboží informován dopravcem, a to prostřednictvím e-mailu či SMS zprávou v závislosti na dopravci a jeho způsobu informování Zákazníka.
Podrobnosti k způsobům platby jsou uvedeny na internetové stránce: https://help.comgate.cz/docs/o-platebnich-metodach Případné dotazy k platbám prostřednictvím služby ComGate Paymantes, a.s. lze vyřizovat u poskytovatele platební brány: ComGate Payments, a.s., se sídlem Gočárova třída 1754/48b, Hradec Králové, e-mail: platby-podpora@comgate.cz, tel: +420 228 224 267.
Není-li mezi Prodejcem a Zákazníkem dohodnuto jinak, hradí Zákazník Zboží objednané jiným způsobem než přes E-shop dobírkou nebo na základě zálohové faktury vystavené na částku odpovídající ceně Zboží.
Při způsobu úhrady Zboží v EUR se při přepočtu EUR/Kč aplikuje denní kurz ČNB střed. Daňový doklad (fakturu) zašle Prodejce Zákazníkovi při odeslání Zboží, přičemž tento může být zaslán též formou odkazu ke stažení faktury – daňového dokladu z Webové stránky na e-mail Zákazníka, s čímž Zákazník souhlasí.
Prodejce je plátcem daně z přidané hodnoty.